Victor Ponta castiga la Olimpiadele Comunicarii
Echipa "ClockWork" a fost cea care a cules roadele victoriei. Iata insa despre ce a fost vorba...
Brief-ul acordat de Victor Ponta (PSD): Realizarea unei campanii in urma careia numele si imaginea lui Victor Ponta sa fie asociate cu cele ale unuia dintre cei mai importanti promotori ai necesitatii introducerii votului uninominal.
Rezultatele:
ANALIZA SITUAŢIEI: Victor Ponta reprezintă în momentul de faţă unul dintre principalii vectori de imagine ai Partidului Social Democrat. Conform Data Media „Polis 3” 2007, Victor Ponta beneficiază de o părere bună şi foarte bună de 48,8% la nivel naţional. Totodată PSD-ul este asociat în cea mai mare măsură cu promovarea votului uninominal (28%) dintre toate partidele. Conform INSOMAR, 62% dintre cei chestionaţi se declară în favoarea votului uninominal. Dintre aceştia 77% au studii superioare iar 63% studii medii. Înainte de începerea campaniei vom efectua o analiză secundară de bază de date pe 5 sondaje privind votul uninominal şi percepţia cu privire la Victor Ponta pentru a minimiza costurile. De asemenea vom utiliza focus-grup-ul pentru a testa permeabilitatea mesajelor campaniei la grupurile cu un grad redus de informare şi interes.
PUBLICURI ŢINTĂ:
- 18-24 ani
- 25 - 35 ani
- 35 - 55 ani
- Mass-media locale
- Mass-media centrale
- Deputaţii din Parlamentul României
OBIECTIVE DE COMUNICARE: - Să crească cu 20% numărul articolelor care asociază numele lui Victor Ponta cu tema „ Necesitatea Votului Uninominal” din presa centrală;
- Să crească cu 10% cota de încredere a electoratului în omul Victor Ponta, la nivel naţional, până la finele anului 2007;
- Să crească cu 10% părerea bună şi foarte bună despre Victor Ponta a electoratului bucureştean;
- Să se obţină sprijinul a 50% plus 1 dintre deputaţi pentru a avea susţinerea necesară adoptării acestei legi la cameră.
STRATEGIE: Votul Uninominal reprezintă o aşteptare şi o nevoie deja create, ne axăm pe asocierea lui Victor Ponta cu satisfacerea acestei nevoi. Vom promova imaginea lui Victor Ponta ca iniţiatorul proiectului de lege pentru votul uninominal, lider al grupului de discuţii pentru adoptarea legii în Parlamentul României şi negociator din partea PSD privind proiectul de lege.
În ceea ce priveşte obţinerea încrederii electoratului şi creşterea părerii pozitive, ne vom axa pe ideea de generare a unei nevoi şi satisfacere a acesteia: UN NOU TIP DE POLITICIAN, implicat în problemele comunităţii, o punte de legătură între Parlament şi elector (comunitate), un parlamentar cunoscut la nivelul propriei circumscripţii care, la rândul său, cunoaşte problemele celor care l-au votat. Anticipăm astfel efectele votului uninominal.
În ceea ce priveşte persuadarea deputaţilor, vom utiliza ca factor motivator ruşinea si presiunea de grup.
PURTĂTORI DE MESAJ: Singurul purtător de mesaj al campaniei va fi Victor Ponta, pentru a maximiza asocierea acestuia cu tema votului uninominal.
ETAPE ALE CAMPANIEI:
Etapa I
Mesaj: Schimbarea clasei politice prin intermediul unui nou tip de politician;
Slogan: CUNOAŞTE-ŢI PARLAMENTARUL!
Perioadă: 1 iunie – 1 iulie; Locaţie: Gorj; Public vizat: mass-media locale; mass-media centrale; tinerii şi populaţia activă din judeţul Gorj; potenţialii purtători de mesaj din rândul societăţii civile(e nevoie de explicaţii?)
Etapa aII-a
Mesaj: Pentru schimbarea clasei politice e nevoie de votul uninominal; Victor Ponta ca nou tip de politician, susţine votul uninominal.
Slogan: VOTUL UNINOMINAL E VITAL!
Perioadă: 1 iulie – 1 august; Locaţie: Bucureşti; Public vizat: tinerii şi populaţia activă din oraşele cu peste 100.000 de locuitori; mass-media centrale;
Această etapă va cuprinde şi elemente de campanie negativă menite să persuadeze membrii Camerei Deputaţilor.
Etapa aIII-a
Mesaj: Clasa politică trebuie responsabilizată.
Slogan: E IMPORTANT SĂ ŞTII CINE TE REPREZINTĂ!
Perioadă: 1 septembrie – 1 octombrie; Locaţie: oraşele cu peste 100.000 de locuitori;
Public vizat: mass-media locale; tinerii şi populaţia activă din oraşele respective
Această etapă va continua ideea de influenţarea deputaţilor prin elemente de campanie negativă. Se va promova imaginea lui Victor Ponta şi se va genera o nevoie la nivelul electoratului pentru a obţine un impact la nivelul clasei politice.
Mesaj: Parlamentarii trebuie sa menţină un contact permanent cu alegătorii.
Slogan: CUNOAŞTE-LE PROBLEMELE!
Perioadă: 1 septembrie – 1 octombrie; Locaţie: Bucureşti; Public Vizat: mass-media centrale; deputaţii
Mai multe detalii aici...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu